Find din rejse til Afrika her:

Tlf: +45 6075 6075

Vil du i kontakt med os?

6075 6075

 

30

sep

Træningsrutiner under rejsen

1.

Brug din egen vægt – motion behøver ikke inkludere dyrt fitnessudstyr, swimmingpools eller forhindringsbaner. Armbøjninger, løbeture, maveøvelser, sprællemænd, squats og lunges er blot få eksempler på øvelser, du kan lave, som ikke kræver udstyr, og kan gøres på minimalt plads, men stadig giver masser af sved på panden. Med disse øvelser har du et godt udgangspunkt for en god lille cirkeltræning, der får pulsen op.

 

2.

Pak et kort og dine løbesko – det letteste er, at hoppe i en taxa og blive kørt alle steder hen, når vi besøger et nyt sted. Men med et kort i hænderne, skoene snøret og med en vis portion eventyrlyst kan du nå længere, end du havde drømt om, da du tog afsted. Tag ud på en rask gåtur på rejsen, alt imens naturen, de smukke udsigter og den fremmede og spændende kultur kommer helt tæt på. Tænkt på alt det du ville gå glip af, hvis du sad i en bil og oplevede verden suse forbi vinduet.

 

3.

Start sundt ud, og forkæl så dig selv bagefter. Selvfølgelig vil du gerne nyde det lækre mad, og de fristende drikkevarer, når du er afsted, og det skal du også, men alt med måde, ikke? Du kan starte dine måltider med en god salat af de friske grøntsager, som ofte findes på eksotiske steder. På den måde er du sikret fibre og god næring – og nyd så desserten bagefter. Alle smagsløg bliver forkælet, men med kun halvt så mange kalorier.

 

4.

Drik MASSER af vand – både under rejsen og på selve destinationen. Ved at undgå dehydrering undgår du ligeledes at blive unødvendig træt. Når man er træt, har man tendens til, at gå til den i søde sager og sukkerholdige drikkevarer. Igen, alt med måde, men i stedet for sodavand, så prøv at slukke tørsten med vand ind imellem.

 

5.

Medbring snacks. Mens du er på vejen kan du snildt have en sund snack med. Æbler, appelsiner og pærer kan let pakkes i rygsækken, og spises alle steder. Granola barer og nødder er også lækkert, når man er på farten.

 

Lad ikke ferien afspore din motionsrutine. Find på forskellige måder, at være aktiv under din rejse, så du ikke skal starte forfra, når du kommer hjem. Når det så er sagt, så husk også at nyde din ferie og lad batterierne op, til du kommer hjem til den travle hverdag igen.
Brug din egen vægt – motion behøver ikke inkludere dyrt fitnessudstyr, swimmingpools eller forhindringsbaner. Armbøjninger, løbeture, maveøvelser, sprællemænd, squats og lunges er blot få eksempler på øvelser, du kan lave, som ikke kræver udstyr, og kan gøres på minimalt plads, men stadig giver masser af sved på panden. Med disse øvelser har du et godt udgangspunkt for en god lille cirkeltræning, der får pulsen op.

 

Skræddersyede rejser med erfaring siden 1988!

Hvis du har helt særlige ønsker til din rejse, hjælper vi dig gerne med at skræddersy lige netop den ferie, du og din familie drømmer om. Hos os har kundetilfredshed højeste prioritet, og vi gør vores ypperste for at du får rejsen, du aldrig glemmer.

+45 6075 6075

Einar

Nana

Mathias